De voorbereidingen - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Malawi mission workteam Katwijk 1 - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Malawi mission workteam Katwijk 1 - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Malawi mission workteam Katwijk 1

05 Juli 2014 | Nederland, Katwijk-Midden

Beste lezer,

Eerst maar een oficiele introductie.
Wij zijn het Malawi mission work team 1 uit katwijk.
op 11 juli hopen wij naar Malawi te reizen om daar een aantal weekjes de handen uit de mouwen te steken bij het Nkhoma mission. (ziekenhuis/weeshuis)

Ons team bestaat uit 6 personen:

Miriam van Rossum
Willemijn De Vreugd
Jan Van Rhijn
Hans Bouwman
Dirk Van der Zwan
Mark Durieux

We zijn natuurlijk druk aan het voorbereiden (al ong. een jaar) maar het gaat helemaal goed komen!

We hopen dat we daar een beetje internet hebben om onze reisverslagen iedere dag op deze site te kunnen uploaden.

In ieder geval veel leesplezier!!!

en de groetjes van,

Het mmwtk1 team

• 15 Juli 2014 - 10:12

Francine Van Rijn:

Goede tijd!
    P.S. Jan van Rhijn = Jan van Rijn

• 15 Juli 2014 - 11:48

Trudy:

N hele goede tijd gewenst in Malawi!

Malawi mission workteam Katwijk 1

Beste lezer, Waarschijnlijk weet u al wie wij zijn, maar toch even voorstellen. Wij zijn he Malawi mission workteam uit Katwijk. Op vrijdag 11 juli vertrekken wij met 6 jongeren richting Malawi om daar een aantal weken te helpen bij het NKhoma mission. (ziekenhuis/weeshuis) Via deze blog gaan wij proberen de thuisblijvers op de hoogte te houden van alle activiteiten. Wij wensen u veel leesplezier! Groeten van, Het Malawi mission work team Katwijk 1

Actief sinds 05 Juli 2014